Myśli, którymi się kieruję.

Hej!
Zapewne wiele z Was ma w życiu jakieś swoje zasady, motta i ambicje, którymi się kieruje. Przez ostatnie dni, uświadomiłam sobie, że ja ich nie miałam. Odkąd mamy wolne ( życzymy powodzenia i dziękujemy trzecioklasistom) postanowiłam poszukać trochę cytatów i mądrych myśli, które wdrążyłam do swojego życia i motywują mnie, by być jeszcze lepszą wersją samej siebie.



Nie raz popełniamy jakieś błędy, później zadręczamy się nimi, jakby nie wiadomo co się stało, na samym końcu okazuje się, że to nie była aż tak ważna i wartościowa sprawa. Niekiedy bywa i tak, że mamy wrażenie, że przez jeden błąd tracimy wszystko, co było dla nas ważne. Zauważmy, że konsekwencje i nauka, które otrzymaliśmy, sprawiły, że już nigdy nie zrobimy tego samego i będziemy uprzedzeni przed taką sytuacją na przyszłość.
Nie dawno miałam takie myśli typu : " Dlaczego ona jest lepsza, ładniejsza, ma fajniej, ma więcej przyjaciół, super chłopaka itd.?" Kiedy poznałam życie tej osoby, okazało się, że jest podobne do mojego, że to, co wydawało mi się w niej takie wspaniałe, na prawdę jest złudne. Po prostu ma inaczej, to nie znaczy, że lepiej, a ja gorzej. Każdy z nas kroczy inną ścieżką.
I kiedy stajesz przed lustrem, zamiast wmawiać sobie bezsilnie "jestem brzydka", powiedz "jestem piękną osobą", a humor na cały dzień poprawiony. Teoretycznie mówili mi, bym nigdy nie porównywała się do innych ludzi, ale czasami warto zobaczyć, że nie mamy tak najgorzej. Wygląd nie jest najważniejszą rzeczą w życiu. Liczy się charakter, to jest rzecz, za którą ktoś inny może Cię pokochać lub znienawidzić. Warto pokazywać się z jak najlepszej strony.
Nie doceniamy często, tego, co już mamy i otrzymaliśmy. Nawet za te małe rzeczy powinniśmy być wdzięczni, jednak my ciągle chcemy więcej. Szczęśliwe są osoby, które potrafią się cieszyć, bo mają zdrowie, rodzinę, przyjaciół, a nie tylko coraz to kolejne rzeczy, które nie są im tak na prawdę potrzebne, ale je chcą, bo dzięki nim znajomi ich docenią. Ci znajomi właśnie są fałszywi. Prawdziwych nie interesuje to, ile mamy w kieszeni, tylko to, co mamy w głowie i sercu.
Pomimo tego, że wszystko zaczęło się psuć, jeśli masz nadzieję, ciągle wytrwale wierzysz, że wszystko może się jeszcze naprawić, stanie się to. Nie wiadomo, ile czasu będzie do tego potrzeba, ani ile jeszcze będziesz smutną osobą. Nadzieja, wyobraźnia, pomaga przejść przez te trudne chwile, a modlitwa sprawia cuda. Nadzieja łączy się też z dążeniem do swojego celu - ciągle myślimy, że będzie coraz lepiej.
Patrzymy na osobę jak na wroga, który dominuje nad całą klasą, bo tylko jak coś powie, wszyscy tak się go boją, że nie sprzeciwią się mu, tak po prostu jest. Ta osoba przecież jest taka silna, odważna i w każdej chwili może nam powiedzieć coś złego. To nie prawda. Zwykle osoby, które zgrywają dumne i nieustraszone, mają najwięcej problemów i najbardziej cierpią - nie są takie, jakie udają. Zamiast bać się i kłócić, lepiej z nimi porozmawiać na ten temat. Może oni się zmienią, a my będziemy nieco spokojniejsi.
Na ten temat można by się długo rozwodzić. Od pisania o tym, że znajomi mają duży wpływ na zachowanie innych, że próbujemy się im podporządkować, że każdy chce być lubiany, dlatego po części - nawet nie świadomie - zatraca samego siebie pośród pędzącego świata. Próbujmy zachowywać choć trochę swojej woli i używać naszego rozumu. Bądźmy sobą, decydujmy o sobie i dokonujmy dobrych wyborów.
Boimy się praktycznie wszystkiego : od ocen zaczynając, kończąc na ludziach i przyszłości. Strach jest uczuciem, które wypełnia naszą głowę tylko negatywnymi myślami. Przestajemy się cieszyć z rzeczy dziejących się dookoła. Jeśli uda nam się przezwyciężyć swój lęk, jesteśmy szczęśliwi, czujemy się, jakbyśmy wygrali tę walkę. Gdyby nie serce, nie dokonalibyśmy tego, co chcemy, to ono nami kierowało, gdy podejmowaliśmy daną decyzję, a my go posłuchaliśmy. Czasem warto ufać instynktom.

Na dziś żegnam się z Wami, dajcie znać, czy chcecie kiedyś zobaczyć jeszcze taki post.:)

Dorey ♥

55 comments:

  1. Świetne cytaty, bardzo piękne :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jeśli chodzi o błędy i zadręczanie się nimi, to właśnie po jakimś czasie tracą one dla nas znaczenie. Jednak w tej chwili, gdy martwimy się o to, ten błąd dla nas coś znaczy, a przestaje gdy się czegoś nauczymy i unikniemy powtórki - wg mnie. :))

    oczyoutsidera.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ciekawy pomysł na post. Podobają mi się te "myśli". Idealnie je opisałaś. Uwielbiam czytać takie wpisy! Czekam na więcej!
    kingas1blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Najbardziej spodobał mi się ten przedostatni ♥ Świetny post,pozdrawiam! http://blogzuza.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cudowny post. Dał mi do myślenia ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo motywujący post, uwielbiam takie i te mądre cytaty :)
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  7. bardzo motywujący post i świetne cytaty! :)

    zapraszamy Cię do udziału w KONKURSie, w którym można wygrać post promujący!

    Pozdrawiamy!
    Ajina i Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Lubię tak motywujące, z przekazaniem posty :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://betterlookattheworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super! *-* Najbardziej podoba mi się przedostatni cytat <3
    Mogę wiedzieć, gdzie kupiłaś spódniczkę? Jest cudna *-*

    ReplyDelete
  10. Genialny post!<33
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ślicznie ci w spódniczce zdjęcia cudne :***
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;)
    zapraszam serdecznie do mnie z całego serduszka proszę cię o po klikanie w linki w ubraniach to dla mnie ogromnie ważne odwdzięczę się dobro do nas powraca :*
    Obs za obs ?? zapraszam serdecznie do mnie kochana :*
    http://nicole-500.blogspot.com/2015/04/paczuszka-od-dresslink.html

    ReplyDelete
  12. ale cudne zdjęcia, ogólnie przejrzałam twojego bloga i ładna jesteś bardzo haha, zazdroszcze:))
    + skomentujesz moją ostatnią notke? będzie mi miło :) -- > Zapraszam!Klikaj:)

    ReplyDelete
  13. Dobrze powiedziane :) Miło się czytało i ogólnie oglądało post pod względem graficznym ;)

    milkyalpaka.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetne cytaty! Zazdroszczę wolnego, ja muszę trudzić się nad egzaminami haha :D
    Świetne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia, a te cytaty nakłoniły mnie do przemyśleń oraz zmian w samoocenie i kierowaniu się przez życie. Pozdrawiam!
    http://rosie-the-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetne cytaty i fajna młodzieżowa stylizacja :)

    ReplyDelete
  17. Świetne, motywujące i przede wszystkim mądre cytaty! Świetny post! :)
    Cudny outfit i w ogóle zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. to chyba moj ulubiony post, ktory napisalas. Szczerze powiedziawszy dal mi duzo do pomyslesnia, szczegolnie jeden cytat i od razu mam lepszy humor. Rob czesciej podobne notki! A czcionka jest pieeekna

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  19. Te cytaty są naprawdę piękne i prawdziwe :). No i przede wszystkim bardzo motywujące.
    ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Piękne cytaty! Najbardziej spodobał mi się ten z wdzięcznością. :)
    Sama każdego dnia staram się pamiętać o tym, jak bardzo Bóg nas kocha, skoro pozwala nam kolejnego dnia obudzić się i iść zdobywać świat!

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  21. Bardzo lubię przeglądać różnego rodzaju cytaty,dlatego że niektóre są bardzo motywujące ;)
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetne cytaty ;) Pierwszy mi najbardziej przyszedł do gustu :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  23. Piękne myśli. Jakby każdy się nimi kierował, życie byłoby dla nas o wiele łatwiejsze :)

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Piękne cytaty, motywacje :)
    Śliczne zdjęcia

    http://noeellesworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Cudowny post, dał mi naprawdę wiele do myślenia. Cały czas zastanawiam się nad sobą i swoim życiem, a on trochę mnie ukierunkował. Z chęcią poczytam jeszcze takie posty :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Śliczna spódniczka, cudowny post i piekna ty ;*

    Zapraszam Mordki <3 verravoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Nie możn a myślec tak że ktoś jest ładniejszy od nas itp
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Bardzo inspiracyjny post, cytaty <3. Śliczne zdjęcia :). Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku!

    Bardzo proszę o kliknięcie w link koszulki w najnowszym poście : lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Nice skirt dear!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/04/styling-2-in-1-dress.html

    ReplyDelete
  30. Ale ładne zdjęcia-rewelacja! <3
    obserwuję i pozdrawiam! :)
    natuuszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetny post Jesteś prześliczna a cytaty wow<3


    Zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. bardzo podobają mi się te cytaty ♥ uwielbiam przedostatni ;)
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Jejku przy każdym z cytatów zatrzymywałam się, żeby pomyśleć, a ty jeszcze tak cudnie to opisałaś i jestem pod wrażeniem całego posta, muszę przyznać, że należą ci się... gratulację! Obserwuję z przyjemnością ;)

    Wypromuj się - KLIK

    ReplyDelete
  34. Piękny i bardzo mądrze napisany post ♥. Przedstawiłaś tutaj cudowne cytaty i do tego wspaniale oraz inteligentnie je wyjaśniłaś. Widać, że jesteś bardzo rezolutną osobą :). Jestem pod wielkim wrażeniem odnośnie tego postu, Twojej osoby oraz całego bloga. Miło byłoby przeczytać jeszcze kiedyś taką notkę. Przy okazji jesteś również śliczną dziewczyną *.* Bardzo ładne zdjęcia i urokliwa stylizacja. Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    ReplyDelete
  35. Myśli i cytaty bardzo motywujące! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja też jakoś nigdy nie miałam żadnego motta ani cytatu, którym bym się kierowała w życiu...
    Piękne cytaty, niektóre naprawdę mnie zachwyciły. Nic dodać nic ująć :) Muszę sobie je zapisać :D
    śliczne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Bardzo interesujący post, fajnie się go czyta.

    Pozdrawiam cię i zapraszam do mnie :)
    melania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Bardzo ciekawy post, miło się go czytało :) Na pewno jeszcze nie raz wpadnę na Twojego bloga ♥
    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ciekawe motta. Uwielbiam tą spódniczkę. :D
    Zapraszam do mnie. Świetny blog. Obserwuję. :P http://fashioninherheart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Naprawdę udany post :) Super się go czyta i te zdjęcia.. *.* Cudo ! <3

    http://thehandleofthewindow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Uwielbiam takie cytaty :)
    Mogłabyś mi napisać, jak wstawiłaś tę wtyczkę z facebooka pod postem?
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. dzięki, że o tym napisałaś. sama kiedyś mialam z tym problem ;)

    aandzelikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Super napisane :) Ładna bluzka :)
    Obserwuję :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Śliczne ciuchy,fajny post,oby tak dalej ;d
    Zapraszam też do siebie bo u mnie lekka bieda ;_;
    http://willbesmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Świetny post! :) Prześliczna jest ta spódniczka! ♥

    ReplyDelete
  46. Świetne cytaty dobrze że kierujesz się nimi w życiu :) Miłego dnia :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. cudowne zdjęcia ♥ tło bardzo ładne

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Bardzo fajne cytaty, zwłaszcza ten o byciu sobą :) ładne zdjęcia :D
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Cytat drugi jest super , o zazdrości :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. swietne cytaty :3 zdjecia tez ladne!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. super cytaty! slicznie wyszlas na zdjeciach:*

    nats-naats.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. świetny post! daje do myślenia :)
    cudowne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: shubiduoff.blogspot.com

    ReplyDelete

❀ Dziękuję za wszystkie komentarze. Każdy z nich jest dla mnie wielką motywacją.
❀ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
❀ W miarę możliwości staram się odwdzięczać za każdy pozostawiony przez Was komentarz.
❀ Jeśli zaobserwujesz, postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. :)